دانلود نرم افزار آرشیکد طراحی سه بعدی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار آرشیکد طراحی سه بعدی

دانلود ArchiCAD v17 x64 - نرم افزار آرشیکد طراحی سه بعدی

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 دانلود ArchiCAD

دانلود نرم افزار آرشیکد

 

ArchiCAD v17 x64 ، یکی از نرم افزار های قدرتمند و مشهور طراحی سه بعدی و دو بعدی در ویندوز میباشد که دانشجویان عمران و معماری با آن آشنا هستند و کاربرد بسیار زیادی برایشان دارد . با استفاده از امکانات و ابزارهای گسترده و دقیق این برنامه میتوانید انواع حجم های سه بعدی و دو بعدی مربوط به بخش های مختلف ساختمان ها و بناهای مختلف را طراحی کنید و به صورت حرفه ای و با فرمت های متخلف از آن خروجی بگیرید . همچنین امکانات محاسباتی و پیشرفته ی نرم افزار آرشیکد نیز اکثر نیازهای شما در این زمینه را برطرف خواهد کرد .

 

یکی دیگر از بخش های بسیار کاربردی نرم افزار ArchiCAD ، بخش نقشه کشی آن است . شما میتوانید هم به صورت سه بعدی و هم به صورت دو بعدی ، نقشه های خود را طراحی کنید و پس از طراحی ، از ابزارها و آیکون های گرافیکی مختلف برای ساخت طرح توجیهی آن استفاده کنید . همچنین میتوانید در هر زمان که میخواهید ، بین دو حالت دو بعدی و سه بعدی سویچ کنید و پروژه ی خود را از ابعاد مختلف زیر نظر بگیرید . شما میتوانید نرم افزار مهندسی Graphisoft ArchiCAD را برای کامپیوتر ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

فرمت : EXE

حجم : 775 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود ArchiCAD نسخه 64 بیتی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود


 



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: